+45 28 450 100

Walls poster

Case

Inspiration til fornyelse

01

Kunde

Walls

Branche

Indretning

Opgave

Naming

Opgaven

Med opgaven at indrette et hjem eller en virksomhed følger altid en stribe spørgsmål: 

  • Hvilken stil ønsker man
  • Hvordan rammer man stilen?
  • Hvilket budget er der til rådighed?
  • Vil man følge en stil, eller vil man skabe den selv?
  • Kan man bruge de elementer (møbler, brugskunst, lamper osv.) man allerede har, eller skal man købe nye?

 

Lige her er det største spørgsmål dog:

Hvad kalder man en virksomhed, der arbejder professionelt med indretning, og som som ved, hvordan man skaber gode rammer kunderne kan leve/arbejde i?

Walls Roll-up bannere

Løsningen

Vi valgte at gå med navnet Walls, fordi det fremhæver essensen i virksomheden. 

Målet er, at indretningseksperterne fra Walls skal skabe rammerne, så kunderne efterfølgende selv kan udfylde dem. “Walls” hentyder naturligvis til væggene, som danner de fysiske rammer i ethvert hjem og enhver virksomhed.

Før vi nåede frem til det endelige navn, var vi gennem en længere intern proces, hvor flere alternativer blev testet og fravalgt. Da det endelige navn var valgt, gik jagten inde på domænet.

De fleste kunder ønsker naturligt nok et domæne, der er identisk virksomhedens navn. I tilfældet med Walls, lykkedes det os at få det optimale domæne walls.dk til kunden, men i mange tilfælde er ønskedomænet allerede optaget og ikke til salg. Her anbefaler vi, at man tænker kreativt og er åben overfor en alternativ webadresse.

Virksomhedens navn skal altid vægtes højere end domænet. 

Vores påstand er, at kunderne nok skal finde dig næsten uanset, hvad dit domæne hedder, det sørger søgemaskinerne for. 

Hos KICKASS sørger vi for kunderne får det bedst mulige domænenavn, og er det oplagte domænet ikke ledigt, hjælper vi naturligvis med at finde det bedst mulige alternativ.

Flere cases ›