Case: Marselo

Nyt brand i
gardinbranchen.

hvid pil

01

Nyt firmanavn
til gardinvirksomhed.

Opgaven

Andreas Hansen Denmark – En moderne produktions- og grossistvirksomhed for metervarer til gardiner og solafskærmning ønsker som en del af deres vækststrategi skabe et nyt brand.

Det nye navn skulle understøtte et brand af produkter, der skulle have deres eget liv og en unik positionering i markedet.

Produkterne supplerer naturligt virksomhedens øvrige sortiment, men skulle markedsføres med sin egen unikke identitet.

Marselo facade

Løsningen

Med navnet Marselo har Andreas Hansen Denmark fået et velklingende brandnavn, som tilfører brandet et positivt, internationalt og lidt feminint, touch.

Når vi udvikler et navn, der ikke kan forbindes til noget, som kunderne kender i forvejen, er det op til virksomhedens brandingindsats at give navnet værdi og betydning.

Det kræver en målrettet indsats at etablere et nyt navn – og jo bedre kontakt man har til sin målgruppe, jo nemmere bliver det.

Marselo er i dag et etableret navn i branchen, og kunderne forbinder nu navnet med innovative metervarer i en god kvalitet.

2020

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os
for en uforpligtende snak om din navneopgave.

sort pil